Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΔΩΔΩΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ = Ο κ. ΤΙΠΟΤΑ

 
Ο ΠΡΩΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΥΝΕΤΟΣ – ΑΣΥΝΕΤΟΣ
ΣΗΜΕΡΑ Ο ΝΥΝ ΔΩΔΩΝΗΣ = Ο κ. ΤΙΠΟΤΑ

«Επειδή την αλήθεια την φθείρουν, η σιωπή και το ψεύδος» με το παρόν αναφερόμεθα στα όσα αναληθή αναφέρει ο κ. ΤΙΠΟΤΑ Συνετός Ασύνετος.
Το όνειδος της Ελλαδικής Εκκλησίας Χρυσόστομος Συνετός ο Ασύνετος, αυτός που καταξεφτίλησε κάθε έννοια Ορθοδοξίας και Χριστιανικής πίστης αυτό το ΜΗΔΕΝ της Εκκλησίας ομιλεί περί ΗΘΟΥΣ αυτή η ΝΤΡΟΠΗ της Εκκλησίας, αυτό το γραφικό ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΟ με την επιστολή που έστειλε στην Ελευθεροτυπία τα Πρακτορεία Romfea.gr, Amen.gr και σε διάφορα άλλα site, γέμει ψεύδη, από το πρώτο κόμμα μέχρι την τελευταία τελεία ότι ο Αρχιεπίσκοπος του πρότεινε θέσεις στην Διοίκηση της Εκκλησίας μετά την παραίτησή του.
Ο ανύπαρκτος κ. ΤΙΠΟΤΑ με τις αστοχίες που γράφει, αποδεικνύει ότι δεν του πρότεινε θέσεις ο Αρχιεπίσκοπος, αλλά τις απαίτησε ο κ. ΤΙΠΟΤΑ Συνετός – Ασύνετος. Το γεγονός ότι εστράφη εναντίον του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, χωρίς κανέναν αποχρώντα λόγο, δεδομένου ότι ευρίσκεται εκτός της Εκκλησιαστικής Διοίκησης, στερούμενος και αυτής της Αρχιερωσύνης του και κατά τους Κανόνες της Εκκλησίας, λόγω της παράνομης και αντικανονικής παραιτήσεώς του. Όσο αφορά για το ήθος και την αποφασιστικότητα που αναφέρει ο εν λόγω κ. ΤΙΠΟΤΑ γίνεται γνωστό ότι η εν λόγω δραστηριότητα του Αρχιεπισκόπου εξαντλείται στην Ποιμαντική του δράση, στην Επαρχία του και εκείθεν, όπως τούτο απαιτούν η Γραφή και οι Κανόνες της Εκκλησίας μας (Ρωμ. 13,1-8).
Για τα περί ήθους λοιπόν που αναφέρει ο κ. ΤΙΠΟΤΑ, του συνιστούμε να κοιταχθεί στον καθρέπτη και να θυμηθεί τα δικά του παρατράγουδα στην αλλοπρόσαλλη ζωή του μέχρι σήμερα, για να μην θυμηθούμε την ΝΤΟΝΤΟ και άλλα πολλά, διότι θα αναγκαστούμε εάν συνεχίσει να ασχολείται ψευδώς με τα της Διοικήσεως της Ελλαδικής Εκκλησίας, να ανοίξουμε τους πλούσιους φακέλους του και τότε θα γελάσει κάθε πικραμένος και όλο το διαδίκτυο με τα καμώματα της ΝΤΟΝΤΟΣ.
 
Άγραφα 19/12/2011 
 
ΖΑΧΟΣ ΠΑΝΟΥΛΗΣ
Πηγή: Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου