Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΙΟ ΤΖΟΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1998.

 
Σωτήριε Λόγε 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! 


Η 28η Απριλίου 1998!!! για όσους γνωρίζουν τα εκκλησιαστικά πράγματα ήταν η μαύρη μέρα για την Εκκλησία και όχι η Πεντηκοστή της. 

Προσφάτως με ενημέρωσαν φίλοι μου, διότι δεν σου κρύβω, πως δεν μπαίνω στην ιστοσελίδα σου, διαβάζοντας αναμασήματα άλλων ιστοσελίδων που αναρτάς αφ’ ενός και αφ’ ετέρου χωρίς να θέλω να σε πικράνω, δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα επετειακά μνημόσυνα του πατρός σου, γιατί όπως καταλαβαίνεις και όπως βλέπεις και εσύ ο Χριστόδουλος έχει ήδη ξεχαστεί διότι απέθανε και απλά ετάφη. 

Σήμερα λοιπόν Σωτήριε διάβασα την πικρία σου μέσα από τα δύο αναρτημένα κείμενά σου για την δωδεκαετία της επετείου εκλογής του πατρός σου Χριστοδούλου, και δεν σου κρύβω πως ως ένα μέρος την κατανοώ. Δεν κατανοώ όμως, πως εσύ πιστεύεις ότι εκείνη η Δευτέρα της 28ης Απριλίου 1998 ήταν η Πεντηκοστή της Εκκλησίας, δεν γνωρίζεις ότι την ημέρα της Πεντηκοστής ο Χριστός είχε δίπλα του Αγίους και Αποστόλους; 

Είναι δυνατόν Σωτήριε να ονομάζεις Πεντηκοστή την ημέρα εκλογής Χριστοδούλου; όταν ο ίδιος τότε είχε δίπλα του τους: Μπεζενίτη, Κουμαριανό, Καρούσο, Λενή, Συνοδινό, Σιώκα, Οικονόμου, Κοκλιώτη, Κατερίνα, Γιοσάκη, Κουλουσούσα, Φαρμάκη, καθώς επίσης τους: Φουρλεμάδηδες, Βαβύληδες και τόσους άλλους παντελονάδες και παρδαλούς στην συνοδεία του; 

Μιλάς στο κείμενό σου 28/4/2012 για συγκεκριμένους κύκλους τους οποίους δεν κατονομάζεις και προσπαθείς να μας πείσεις, ότι η τότε Ιεραρχία λειτούργησε ελεύθερα, διότι πίστευε πως ο Χριστόδουλος θα έβγαζε την Εκκλησία από το τέλμα που κατά τη γνώμη τους βρισκότανε επί εποχής Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κυρού Σεραφείμ. 

Δεν γράφεις όμως Σωτήριε από ποιο τέλμα, διότι εάν είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, θα έχεις καταλάβει ήδη πως το σκάφος της Εκκλησίας εβυθίσθη στο βούρκο επί ημερών Παρασκευαΐδη παρασύροντας μαζί του και μερικούς που τον ψήφισαν. 

Αναφέρεσαι για παπαγαλάκια μαύρης προπαγάνδας, χωρίς πάλι να τα κατονομάζεις, ότι προσπάθησαν την ώρα της εκλογής, να αναγγείλουν προς τα έξω όνομα άλλου υποψηφίου Ιεράρχη, αυτό είναι αλήθεια, αλλά ξέχασες να γράψεις ποιος Μητροπολίτης έκανε το νεύμα μέσα στον Ναό της Μητροπόλεως σε κάποιον παρατρεχάμενο του Χριστόδουλου, για να βγάλει αυτή την πληροφορία προς τα έξω διότι όπως και εσύ γνωρίζεις δεν έβγαινε εύκολα ο Χριστόδουλος και αργούσε το ζήμωμα, ώστε έτσι να αναγκαστεί ο Χριστόδουλος να δώσει και άλλες υποσχέσεις για να τον ψηφίσουν, γι’ αυτό και η εκλογή τότε έμοιαζε με θρίλερ όπως γράφεις, αυτή είναι η αλήθεια και όχι όπως θες να την σερβίρεις εσύ. 

Γράφεις για χειροκροτήματα, του παριστάμενου πλήθους ποιανού παριστάμενου πλήθους; του φερμένου με άπειρα πούλμαν από τον Βόλο και την Ξάνθη; Σε ποιο δώρο του Θεού και στο γένος των Ελλήνων αναφέρεσαι με την εκλογή Χριστοδούλου; Τα δώρα του Θεού, δεν τα υποτιμούν Σωτήριε και δεν τα υποβιβάζουν με την ποινή της ακοινωνησίας!! 

Προσπαθείς να μας πείσεις, ότι η Χρυσοπηγή, δεν έκανε κουμάντο στα της Εκκλησίας πράγματα αυτά άφησε τα για τους αφελείς και μην προσπαθήσεις να μας πείσεις περί του αντιθέτου, λέγοντας μας ότι ο Αμβρόσιος και ο Καλλίνικος είχαν κάνει δυο – τρεις στημένες δηλώσεις κατά του Χριστοδούλου, στάχτη στα μάτια που λέμε, διότι με την εκλογή Χριστοδούλου τα λιανοτούφεκα σιώπησαν αυτομάτως και ορισμένοι έπιασαν πρώτη θέση στο τρελλάδικο (βλέπε Τρουφάκος). 

Για ποια πρωτοφανή πανηγύρια και ξεχυσίματα στους δρόμους του κόσμου, μέχρι τα ξημερώματα γράφεις; δεν εξελέγη πια και κανένας Πάπας, μήπως είχαν και τίποτα βυζαντινές σημαίες και έτρεχαν σαν τρελοί στους δρόμους; που είδες εσύ τέτοιες φιέστες, αφού όλο το συφερτό που είχε έρθει πήρε το δρόμο της επιστροφής για τον Βόλο και την Ξάνθη αυθημερόν. 

Στα αφιερώματα των τηλεοπτικών σταθμών που αναφέρεσαι, άστο μην το κουράζεις γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά πόσα τσέπωσαν από τον Χριστόδουλο για να δείξουν αυτά τα αφιερώματα, βέβαια για να τους πληρώσει ο Χριστόδουλος άδειασε τα ταμεία των Ναών του Βόλου και το ταμείο της Μητρόπολης Δημητριάδος, γι’ αυτό και ο Ιγνάτιος δεν βρήκε δραχμή στα ταμεία. Κατά αυτόν τον τρόπο πλήρωσε τότε και τα εκδοτικά συγκροτήματα για να πλασάρει το προφίλ του μέσω των εφημερίδων, αν δεν θυμάσαι ή έχεις επιλεκτική αμνησία που την χρησιμοποιείς όποτε το κρίνεις αναγκαίο ρώτησε το Γ. Τράγκα να σε ενημερώσει και το φίλο σου Μάκη Κουρή. Μέσα απ’ αυτά τα συγκροτήματα έκανε τον προεκλογικό του αγώνα και ενορχήστρωνε μαζί με εσένα Σωτήριε την λάσπη κατά του τότε Θηβών και νυν Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου. 

Γράφεις για κάποια συγκεκριμένη αντιπολίτευση του Χριστόδουλου, χωρίς πάλι να την κατονομάζεις, άραγε γιατί τον αντιπολιτεύοταν από την αρχή θέλανε το Θρόνο ή μήπως θέλανε έστω και αργά μετά την εκλογή να ξεμπερδέψουν τους ρόλους θύτη και θύματος; Κατά την προσωπική μου άποψη ισχύει η δεύτερη εκδοχή. Αλήθεια Σωτήριε γιατί δεν κατονομάζεις πρόσωπα για να γίνεις κάποια φορά έστω πιστευτός; το ροκάνισμα της καρέκλας του Χριστόδουλου δεν το επεδίωξαν κάποιοι, το προκαλούσε ο ίδιος με τις πράξεις και τα λόγια του. 

Αυτά πάντως που έλεγε και έγραφε και συ σήμερα τα λέγεις ότι ήταν μνημειώδη, εμένα δεν με συγκινούν, διότι γνωρίζω ότι του τα έγραφαν άλλοι όπως ο κ. Γ. Μούρτος και ο κ. Π. Δρακόπουλος, όταν βέβαια ομιλούσε από στήθους μου θύμιζε έναν μεγάλο πολιτικό στο μπαλκόνι όχι όμως Ιεράρχη, διότι τον βίο και την πολιτεία του Χριστόδουλου την γνωρίζουμε από το δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΥΓΗ του έτους 1970, όπου και μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευστεί!! 

Κακά τα ψέματα ο Χριστόδουλος ήταν ο αρχιτέκτονας του ψεύδους, γι’ αυτό καλά θα κάνουν οι εναπομείναντες λίγοι παρατρεχάμενοι να κάνουν αυτοκριτική, χωρίς καμουφλαρίσματα και μεταθανάτιες δοξασίες, εκτός και αν ο ένας θυμάται τα 10 εκατ. δρχ. που του χάρισε ο Χριστόδουλος για το διαζύγιό του ή το σπίτι της Εκκλησίας που του νοίκιασε με 100 € το μήνα σε περίοπτη θέση της Αθήνας, όπου δεν έχει πληρώσει ενοίκιο μέχρι και σήμερα. Η κάποιοι άλλοι που μοιράστηκαν τα 7 εκατ. € που υπήρχαν στο σπίτι του Ψυχικού για τις τρέχουσες ανάγκες, ή αυτοί που πήραν τις λίρες ή κάποιοι άλλοι που με τα λεφτά του Χριστόδουλου με το κεράκι του πιστού δηλαδή, άνοιξαν πολυτελές ρέστοραν στο Κολωνάκι, άσχετα αν έκλεισε λόγω της απώλειας του χρηματοδότη πατρός του κλπ. κλπ. 

Σταματάμε εδώ γιατί αν συνεχίσουμε να γράφουμε για τον Χριστόδουλο και τους παρατρεχάμενούς του θέλουμε πάνω από 2.500 σελίδες. Στην τελική μήπως μπορείς να μας γράψεις Σωτήριε τι παρέλαβε ο Χριστόδουλος από τον προκάτοχό του και τι παρέλαβε ο διάδοχός του σήμερα από τον Χριστόδουλο; Όλα αυτά τα πικρά γράφονται σήμερα διότι Σωτήριε Τζούμα ξύνεις πληγές, γιατί δεν έχεις καταλάβει ότι με αυτά που γράφεις κάνεις κακό και στην μνήμη αυτού που σε είχε ευεργετήσει. 

Ο Χριστόδουλος θα ήταν όντως μεγάλος και θα ζούσε όντως στις καρδιές των ανθρώπων και θα είχε την ευλογία του Θεού, όταν έβγαινε τότε προεκλογικά που οι μπετονιέρες της λάσπης την έριχναν σωρηδόν στο πρόσωπο του νυν Αρχιεπισκόπου με την στημένη ιστορία των 4 δις και έλεγε στους δημοσιογράφους μην ακούτε τις καταγγελίες, μην τις ερευνάτε είναι ψέματα, αλλά πώς να το έκανε αυτό Σωτήριε αφού ήτο ο ίδιος ο κατασκευαστής και οι κολλητοί του για να επωφεληθεί αυτός τότε τον επίγειο και προσωρινό Θρόνο των Αθηνών, γι αυτό και εμείς λέμε έτσι απλά ότι απέθανε και ετάφη. 

Επειδή όμως έστι δίκης οφθαλμός, ος τα πανθ' ορά ο κ. Ιερώνυμος από τα στημένα ψεύδη κατηγορούμενος κάποτε, σήμερα κάθεται δικαιωμένος στον αρχιεπισκοπικό θρόνο των Αθηνών, χωρίς όμως έπαρση και αλαζονεία. Είναι βέβαιο πάντως πως η κατασκευασμένη αυτή υπόθεση τον πίκρανε βαθύτατα. 

Εκείνα όμως τα χρόνια στάθηκαν δίπλα του μέχρι και σήμερα, οι άνθρωποι που τον αγαπούν και γνωρίζουν την αλήθεια όπως επίσης και το τότε ποίμνιό του στην Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας, όπου έμειναν σταθεροί τότε δίπλα του δείχνοντάς του την αγάπη τους και το σεβασμό τους. 

Κλείνοντας σου θυμίζω Σωτήριε Τζούμα την διαφορά των δυο ανδρών μέσα από τους ενθρονιστήριους λόγους τους: 

Στον ενθρονιστήριο λόγο του ο Χριστόδουλος, μεταξύ άλλων, έλεγε: 

"Κηρύσσω από τη θέση αυτή πανστρατιά σύναξης των ικανών, των χαρισματικών και των αξίων εκ του ποιμνίου, προκειμένου να απαρτισθεί ο μεγάλος ειρηνικός στρατός της αγάπης και της δύναμης, πού θα αναλάβει με επίγνωση και συνείδηση να υποστασιάσει τις ελπίδες του λαού και τις προσδοκίες του κόσμου". 

Από την ομιλία του νυν Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, κρατώ την 
παρακάτω παράγραφο: 

Είμαστε εκκλησία, δεν είμαστε μια θρησκευτική παράταξη, η εκκλησία δεν είναι λίπασμα για τα διακοσμητικά φυτά αυτού του κόσμου. Δική μας δουλειά είναι να παράγουμε πνευματικά αντισώματα... 

Αυτά πρέπει να γνωρίζεις Σωτήριε Τζούμα γράφοντας την αλήθεια και 
να θυμάσαι πάντα την γνωστή ρήση: ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΛΕΙΝ ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΣΙΓΑΝ! 

Άγραφα 5/5/2012
 
ΖΑΧΟΣ ΠΑΝΟΥΛΗΣ 

 

Πηγή: Zougla.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου