Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΤΟΥ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΤΟΥ.

 
Αγαπητέ… Σωτήριε

Εν πρώτοις θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την απάντησή σου μέσα από το site σου 30/5/2012 και να σου πώ πως ικανοποιήθηκα αφάνταστα που υιοθετείς τα γραφόμενα από αυτό το αισχρό λιβελογράφημά μου, όπως εσύ το βάπτισες πάνω στην σύγχυσή σου, διότι δεν μπόρεσες να αντέξεις τις αλήθειες που έγραψα σε αυτό το κείμενο. Εν πάση περιπτώσει όμως πάμε παρακάτω στο προκείμενο.

Εγώ σήμερα δεν θα σου απαντήσω με την γλώσσα του πεζοδρομίου που μιλάγατε εκεί στο άνδρο του Ψυχικού και που κοσμεί το κείμενο της απάντησής σου και φυσικά ούτε μάθημα αυνανισμού θα σου κάνω, διότι εσύ όπως μας δείχνεις μέσα από το κείμενό σου το κατέχεις άριστα το σπορ. Έχω όμως να σου πώ, επειδή πολύ το γράφεις ότι και νεκρό τον φοβούνται τον Χριστόδουλο, μάθε πως κανείς δεν τον φοβάται διότι γνωρίζουν οι πάντες ότι ο πεθαμένος δεν κλάνει.   

Κρίμα όμως για σένα Σωτήριε, γιατί είπες τη μισή αλήθεια και χωρίς ονόματα και εξηγούμαι. Δεν απάντησες πόσα άτομα ήταν με το Χριστόδουλο στη Μόσχα το 2001; σου απαντώ εγώ λοιπόν 18. Όσο για τον περίπλου του Αρχιεπισκόπου που αναφέρεις στην ανάρτησή σου στις 29/5/2012 στη Μόσχα είναι τουλάχιστον ντροπή να μιλάς εσύ για πρόκληση, τη στιγμή που οι πάντες γνωρίζουν τι παίχτηκε στο ταξίδι του Χριστόδουλου στη Μόσχα.

Γράφεις για φωτογραφικά ρεπορτάζ και πως η συνοδεία του Αρχιεπισκόπου ποζάριζε για φωτογραφίες. Μήπως θέλεις να αναρτήσουμε στο διαδίκτυο όλες τις φωτογραφίες του ταξιδιού του Χριστόδουλου και της συνοδείας του στη Μόσχα για να δεις την διαφορά; Έχω κάπου 200 χωρίς τα συλλείτουργα. Καταλαβαίνω την πικρία σου γιατί τότε εσύ έμεινες έξω από αυτό το ταξίδι, το γιατί εσύ το γνωρίζεις πολύ καλύτερα. Δεν θα επανέλθω στα της Πεντηκοστής της 28ης Απριλίου 1998, διότι ήταν η συμφορά του Έθνους η μέρα αυτή και η ηθική κατάπτωση της Διοίκησης της Εκκλησίας.

Γράφεις επίσης ότι υπερασπίστηκε ο Χριστόδουλος, την κάθε λογής λινάτσα που είχε δίπλα του και αυτό για σένα Σωτήριε είναι τιμητικό για έναν Αρχιεπίσκοπο να καλύπτει δηλαδή παπάδες που κάνουν πιάτσα στην Αγ. Άννης και μετά τους φυγαδεύει στην Αγγλία ως λειτουργούς του Υψίστου. Άλλους να κάνουν παρέα με υπόκοσμο. Άλλους να οπλοφορούν κλπ. κλπ. Δεν μας γράφεις μόνο ποιους έστυψε και πέταξε ο νυν Αρχιεπίσκοπος σαν λεμονόκουπες; Όσον άφορα για την παρότρυνσή σου να ρωτήσω τον π. Φιλόθεο και τον π. Αμφιλόχιο εγώ σου λέω τούτο πως τον π. Φιλόθεο τον είχε Πρωτοσύγκελο στη Μητρόπολη Θηβών μέχρι και την απόσπασή του, τη προτάσει του τότε Θηβών κ. Ιερωνύμου  σε Συνοδική Επιτροπή στην Ιερά Σύνοδο, όπου είναι μέχρι και σήμερα.
Εν πάση περιπτώσει όμως δεν μας γράφεις σε τι βοήθησαν οι ως άνω πατέρες για την εκλογή του Αρχιεπισκόπου;

Όσο δε για τον π. Αμφιλόχιο δεν άντεξε ο άνθρωπος τον φόρτο εργασίας στην Ιερά Σύνοδο και επέστρεψε στα Μέγαρα όπου και ανήκει, εάν εσύ ξέρεις κάτι περισσότερο γράψτο πάψε πιά να είσαι κρυψίνους. Για ποιο σπίτι κρεμασμένου μιλάς για σχοινί; Με τη Νικολ πολύ μας κούρασες το έχουμε εμπεδώσει από την PRESS TIME και το ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ όταν έγραφες. Τι σχέση όμως μπορεί να έχει ο δάσκαλος από τον Νέο Κόσμο με την Αρχιεπισκοπή, μήπως θα πρέπει να ρωτήσεις στο Διδυμότειχο επί μακαριστού Νικηφόρου τι έπαιζε;

Όσον αφορά για τον Νίκο τον Αστυνομικό που γράφεις που ήταν στην προσωπική φρουρά του Αρχιεπισκόπου, τον ξάδελφο δηλαδή του δάσκαλου, πρέπει να γνωρίζεις ότι έχει απομακρυνθεί, διότι ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος βλέπει πολύ μακριά και γρήγορα και δεν είναι αφελής και πρωτίστως γνωρίζει το ROLEX από το FOLEX.

Σε πληροφορώ Σωτήριε ότι το πρωΐ της 28ης Απριλίου 1998 το νεύμα το έκανε ο μακαριστός Μεσσηνίας Χρυσόστομος για να ειπωθεί προς τα έξω το όνομα του κ. Ιερωνύμου και όχι ο φυγόδικος στο εξωτερικό όπως λες εσύ χωρίς να τον ονοματίζεις γιατί άραγε; Στον ονοματίζω εγώ είναι ο κ. Αλέξανδρος Στεφανόπουλος και είναι στις Η.Π.Α. Εγώ πάντως να ξέρεις την ημέρα της εκλογής Παρασκευαΐδη δεν ήμουν εκεί διότι δεν είμαι σφουγγοκωλάριος κανενός.

Το καμουφλάρισμα που προσπαθείς να κάνεις για το επιτίμιο της Ακοινωνησίας από το Οικουμενικό Πατριαρχείο στον Χριστόδουλο καλύτερα είναι να μην το κάνεις γιατί θεωρείσαι άθλιος, διότι ξεχνάς ότι ο Ιστορικός ήδη έχει γράψει. Πάντως για τα ταμεία της Μητροπόλεως Δημητριάδος την επίμαχη περίοδο μούγκα στη στρούγκα, αλλά διαβάζοντας το κείμενό σου Σωτήριε διακρίνω την μεγάλη σου αγάπη για τον Ιγνάτιο.

Αν τελικά αποφασίσει να ανοίξει το στόμα του ο καρδιακός σου φίλος Ιάκωβος – Παύλος Γιοσάκης σίγουρα θα πέσουν τα καμπαναριά, με αυτά που θα μας πει όμως που έπραττε στο ξενοδοχείο LIDO στην οδό Ζήνωνος με τον Ευθύμιο Ορφανό μητροπολίτη Παλαιοημερολογιτών της Θεσσαλονίκης, από τέτοιους κίναιδους τι αλήθειες περιμένεις να μάθεις; Άρα ορθά λέγει ο λαός μας Σωτήριε δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι!  Και για το δημοσίευμα της ΑΥΓΗΣ προς το παρόν λέξη δεν έβγαλες αλλά περιμένουμε όπως…γράφεις κάποτε τις αποκαλύψεις σου! Σωτήριε επειδή το παίζεις μαλάκας για τα νοικιασμένα σπίτια και τα εκατομμύρια για διαζύγιο αυτό αφορά εσένα και σοβαρέψου. Η κόρη σου σε ποιο σπίτι μένει; αυτά προς το παρόν για το συγκεκριμένο θέμα.

Σε ποια ειρηνικά ταξίδια συνέβαλες εσύ αφού όλα τα έξοδα τα πληρώνει το Υπουργείο Εξωτερικών; Εάν βέβαια εσύ προέτρεπες τον εργοδότη σου Κοντομηνά και έδινε είναι άλλη ιστορία, εσύ δεν έβαλες από την τσέπη σου ούτε δραχμή τότε. Τα περί ξενόκουμπα παπούτσια κλπ. λίγο μας απασχολούν αλλά αν ήταν ψέματα θα μπορούσατε να είχατε κάνει μήνυση σε αυτούς που τα έγραψαν. Ψέματα όμως δεν ήταν οι ενοικιαζόμενοι πίνακες από το Μουσείο Μπενάκη που εκοσμούσαν τους τοίχους του Ψυχικού. Και τότε Σωτήριε πείναγε κόσμος.

Για την ιστορία των 4 δις που γράφεις Σωτήριε, ότι ουδέποτε ο Χριστόδουλος το εκμεταλλεύτηκε προς όφελός του αλλά μπορεί να το χάρηκε αυτό και μόνο τον καθιστά ανέντιμο! Ξέχασες να μου απαντήσεις Σωτήριε αριθμητικώς τι ταμείο άφησε ο Χριστόδουλος στον διάδοχό του. Επειδή όμως για σένα όσοι μιλούν για τον Χριστόδουλο είναι ανιστόρητοι θρασείς και διαστροφικοί σου υπενθυμίζω μέσα από το άρθρο σου τι έγραφες εσύ τότε για τον Χριστόδουλο.
____________________

ΤΑ ΝΕΑ 19/7/2000
ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ
Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ

Πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι δεν βρίσκεται απέναντί του αλλά μέσα του. Οί συχνές φραστικές εκρήξεις του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλου αποσπούν την προσοχή του κοινού και προκαλούν πολλά επικριτικά σχόλια από μία μεγάλη μερίδα των ΜΜΕ. Επειδή ούτε τυχαίο ούτε σπάνιο είναι το γεγονός, ας μας επιτραπεί - όσο και αν εκπλήξει μερικούς - να διατυπώσουμε και εμείς ορισμένες σκέψεις και επισημάνσεις μας.Υπάρχει ένας θεμελιακός κανόνας της ρητορικής: άλλο πράγμα είναι να 'χεις δίκιο και, άλλο να μιλάς με δίκαιο τρόπο! Η παράβαση αυτού του κανόνα δεν οδηγεί απλώς και μόνον σε... «φραστικές υπερβολές που ξεπερνάει κανείς», όπως ίσως νομίζει ο Μακαριώτατος. Η παράβαση του κανόνα τραυματίζει αυτό ακριβώς που θέλαμε να υπερασπίσουμε.

Ας θυμηθούμε ένα παράδειγμα. Είναι πολλοί οί Έλληνες που θέλουν να διατηρήσουν ζωντανή μέσα τους και μέσα στην ψυχή των παιδιών τους την αγάπη για τις αλησμόνητες πατρίδες και τη νοσταλγία των ιερών τόπων του Ελληνισμού. Πολύ σωστά ο Αρχιεπίσκοπος προσπαθεί να στηρίξει αυτή την αγάπη. Αλλά ο τρόπος που το κάνει εμπεριέχει ένα είδος υπερβολής, ώστε να παγώνει πολλών Ελλήνων η γλώσσα!

Το ίδιο συνέβη και με την αναφορά στον «αιμοσταγή» Αμερικανό πρόεδρο. Από την εποχή των βομβαρδισμών στο Κόσοβο, ποτέ ο Κλίντον δεν βρήκε τόσους Έλληνες πρόθυμους να πουν γί' αυτόν «ε, όχι κί έτσι», ποτέ δεν βρήκε τόσους Έλληνες πρόθυμους να του δείξουν μία ανεκδήλωτη κατανόηση. Και όμως, με τον τρόπο που έκανε την επίθεση ο Αρχιεπίσκοπος, έκανε τον κ. Κλίντον σχεδόν συμπαθή στα μάτια της κοινής γνώμης... Στη μακρά - δυστυχώς - αλυσίδα, προσετέθη τώρα και η υπόθεση της αναγραφής ή όχι του θρησκεύματος στα αστυνομικά δελτία ταυτότητας. Ακόμη μιά φορά η ρητορική πλήγωσε αυτό που έπρεπε να υπερασπίσει.

Ο Αρχιεπίσκοπος θέλησε να ζητήσει τη νομιμότητα, και απαίτησε την κατάργησή της. Και ασφαλώς το κράτος δεν λειτουργεί άψογα και δημοκρατικά. Μήπως, όμως, λειτουργεί και η Εκκλησία άψογα; Και βέβαια οί υπουργοί πρέπει να είναι υπηρέτες του λαού - μήπως δεν θα έπρεπε να είναι και οί αρχιερείς; Και ναι, ο Πρωθυπουργός κ. Σημίτης έκανε έναν λάθος πολιτικό χειρισμό... Γιατί έπρεπε να τον ακολουθήσει σε αυτόν ο Αρχιεπίσκοπος;

Ο Αρχιεπίσκοπος μάχεται με σθένος γί' αυτά που πιστεύει και αυτά που πιστεύει είναι αληθή, σωστά και δίκαια. Θα χρειασθεί όμως να συνειδητοποιήσει ότι ο εχθρός του δεν βρίσκεται απέναντί του, αλλά μέσα του. Εχθρός του δεν είναι οί αντίπαλοι Ιεράρχες, οί οποίοι τον αντιπολιτεύονται (τέτοιοι πάντα θα υπάρχουν), ούτε κάποιοι «γραικύλοι»(δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχουν και αυτοί), αλλά η αδυναμία του να ελέγχει τους τρόπους υπεράσπισης των αρχών και των πεποιθήσεων του.

Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος θέλει και πρέπει να κάμει πάρα πολύ μεγάλης πνοής έργο. Αυτή η διαπίστωση δεν αποτελεί κριτική τού προκατόχου του κυρού Σεραφείμ και σε αυτό το σύντομο άρθρο δεν μπορούμε, βέβαια, να εξηγήσουμε τί και από ποίον γινόταν λάθος ούτε να δείξουμε τις συνέπειες - μολονότι θα ήταν σκόπιμο να γίνει και αυτή η διάγνωση μία ημέρα. Έχει πάντως πεισθεί ο Ελληνισμός (και όχι μόνον ελληνικός λαός) ότι ο Αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος έχει και τη γνώση και τη θέληση να βοηθήσει την Εκκλησία μας, στο σύνολό της.

Αυτή η ευρύτατη συναντίληψη, η ασυνήθιστη αποδοχή, αυξάνει τις ευθύνες του Αρχιεπισκόπου. Ο Μακαριώτατος χρειάζεται να προσέχει πάρα πολύ, να μετρά πάρα πολύ και τα λόγια του αλλά και τα βήματά του, ώστε να μην υποβαθμίζει ο ίδιος όσα θέλει να στηρίξει. Και αυτό κάνει, όταν ρίχνει όσα και όποια υποστηρίζει στο Κολοσσαίο των ρητορικών υπερβολών.

Η επιτυχία του Αρχιεπισκόπου θα είναι νίκη της Εκκλησίας, και όχι προσωπική του περιουσία. Ακριβώς γί' αυτό, θα πρέπει όλοι, χωρίς προκαταλήψεις και οπισθοβουλία, να συμπαρασταθούμε στο έργο του. Αυτό πρέπει να έχει κατά νουν και ο Μητροπολίτης Ζακύνθου - Ιεράρχης που έχει πολλά χρήσιμα να προσφέρει και παρά ταύτα αδικεί εαυτόν παριστάνοντας τον Άρη Σπηλιωτόπουλο των αντιπολιτευομένων...
____________________

Κλείνοντας εγώ δεν θα σου γράψω Σωτήριε ποιηματάκι για φουρκέτες, αλλά θα σου πω τούτο κατέβα λίγο προς τα κάτω γιατί όπως λέει η παροιμία:  «Όσο ψηλότερα πηδάει η μαϊμού......τόσο περισσότερο φαίνεται ο κώλος της». Και ο δικός σου παραφάνηκε.

Άγραφα 31/5/2012
ΖΑΧΟΣ ΠΑΝΟΥΛΗΣ

Πηγή: Zougla.gr

            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου