Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΤΖΟΥΜΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ Ο ΠΕΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

Σωτηράκη καλημερούδια από τα Άγραφα και ουχί από την Πεντέλη! Διαβάζοντας τα ληγμένα σφηνάκια του, τα οποία μάλλον αυτά τον ζαλίζουν, γράφει πολλά και ποικίλα για πεθαμένους βέβαια, γιατί για τους ζωντανούς γράφει πάντα δεν είναι της παρούσης στιγμής. Όπως δεν είναι της παρούσης τόσο καιρό να μας γράψει για το δημοσίευμα της Εφημερίδας Αυγής του 1970, όπου γράφει σχετικά για τον βιο και την πολιτεία του τότε Αρχιμανδρίτη Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη στο Βόλο.

Αυτός λοιπόν ο υπερασπιστής του μακαριστού Χριστόδουλου, που έχει αναλάβει κατ’ επάγγελμα την δημιουργία λάσπης από πολύ παλιά κατά του νυν Αρχιεπισκόπου και βγάζει κατά καιρούς αστήριχτες πληροφορίες, αυτός ο αποτυχημένος υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, που τελικά απέτυχε να εκλεγεί στην Α’ Πειραιώς στις 16 Σεπτεμβρίου 2007 παρ’ όλες τις προσπάθειες του πατρός του Χριστοδούλου να εκλεγεί, αυτός που εκτός από συνταξιδιώτης του Χριστοδούλου σε κάποια από τα ταξίδια αναψυχής, υπήρξε και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Επικοινωνιακής και Μορφωτικής Υπηρεσίας της Ιεράς Συνόδου.

Για όσους δεν γνωρίζουν η «Αλληλεγγύη» ήταν τότε για την Εκκλησία ότι η υπόθεση της Siemens για το πολιτικό σύστημα. Στην χώρα λοιπόν που ανθεί το παράλογο άνθρωποι όπως ο Τζούμας λέρες δηλαδή, εμφανίζονται ακόμα με περισσό θράσος παραθέτοντάς μας κείμενα ως Σφηνάκια και πιο παλιά ως Ιφιγένειες. Θα μπορούσαμε να γράψουμε παρα πολλά για την εποχή Χριστοδούλου, σεβόμαστε όμως την επιθυμία του σημερινού Αρχιεπισκόπου, διότι όπως έχουμε μάθει από κάποιον συνεργάτη του δεν θέλει να γνωστοποιηθεί καμία πληροφορία από το χάος που παρέλαβε από την προηγούμενη διοίκηση.  Το μόνο όμως που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι, ότι εάν στην θέση του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου είχε αναλάβει για παράδειγμα ο Ζακύνθου και νυν Δωδώνης Χρυσόστομος, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε ένα κερί αναμμένο στον τάφο του πατέρα του Χριστόδουλου. Θα πρέπει όμως κάποια στιγμή ο Σωτηράκης αν δεν έχει κάψει φλάτζα στον εγκέφαλο και εάν έστω ελάχιστα σέβεται την μνήμη του πατέρα του όπως λέει να σταματήσει να γράφει κατάπτυστα κείμενα, διότι έχει καταντήσει θέατρο «αγγέλοις και ανθρώποις».

Προτρέπει από την Ιστοσελίδα του 12/11/2012 έναν Μητροπολίτη να παραιτηθεί λόγω του ότι όπως γράφει το όνομά του, είναι αναμεμιγμένο στην λίστα του ΣΔΟΕ διότι διατηρεί έναν υπέρογκο λογαριασμό καταθέσεων. Δεν μας γράφει όμως, χειροτονία Χριστοδούλου είναι ο εν λόγω; Ας μην ξεχάσει ο Σωτηράκης να μας γράψει σε λίγες ώρες το όνομα του εν λόγω, διότι όπως φαίνεται και αυτό θα πάει στο «δεν είναι της παρούσης». Όσον αφορά για τις ψωροχιλιάδες του πρώην Αττικής καλόν είναι να μην το σκαλίζει, διότι θα θυμηθούμε το 1 εκ € που πήρε ο μπαμπάς του από τον Μπεζενίτη δήθεν για τον Τηλεοπτικό Σταθμό της Εκκλησίας για τον κρατήσει όσο γίνεται στη θέση του.

Στην ανάρτησή του Σφηνάκια 11/11/2012, αφού γράφει για τον γλυκό του Χριστόδουλο τα ρίχνει στο Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο και στον Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο, που σημειωτέον την Συνέντευξη ο Σεβ. Ναυπάκτου την έδωσε στην Εφημερίδα «Αυγή» και όχι στην «Δημοκρατία», όπως αναφέρει ο πάντα βιαστικός και πικρόχολος Σωτηράκης.

Θυμήθηκε μέσα από αυτά τα δυο κείμενα των ως άνω Μητροπολιτών, το «ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ» ενώ ο μπαμπάς του που διάβαζε δεν γνώριζε τίποτα ως δεξί χέρι του τότε Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α΄.

Θυμήθηκε ξαφνικά  ο Σωτηράκης και την άδικη όπως γράφει έκπτωση του τότε Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Λεωνίδα  από τον θρόνο του, μπορεί να ήταν άδικη, μπορεί ο Ιεράρχης να ήταν τέλειος, μπορεί να είχε μεγάλη φιλία με την κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου, δεν εδικαιούτο όμως λόγω θέσεως και ως σώφρων Ιεράρχης να λέει ενώπιον εκκλησιάσματος  συχνά – πυκνά ότι: «Δυο Δέσποινες έχομε την Δέσποινα των Ουρανών και την κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου επί της γης».

Ένα θαλασσοπούλι από την Χίο μου έφερε μήνυμα εδώ στα Άγραφα ότι ο Μητροπολίτης  Χίου κ. Μάρκος θα ξεβρακώσει σύντομα το Σωτηράκη, γιατί γνωρίζει πολλά από την περίοδο αρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου όπου σχεδίαζαν και εκτελούσαν μαζί, όπως για κάποια δημοσιογραφικά γραφεία, για κάποια τουλά που έσκαγε σε συγκροτήματα, για κάποια μετρητά από δωρεές που έγιναν της αναλήψεως, από από από από…. Γι αυτό ας αφήσει τα κουλά και τα μουσαντά ο Τζούμας. Προκαλεί  ο Σωτηράκης και μετά του φταίνε οι άλλοι όπως π.χ. ο Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος που ακόμα περιμένουμε να φτάσει  στο «δεν είναι της παρούσης». Θα σας πούμε όμως εμείς που είναι της παρούσης γιατί άφρισε κατά του Αλεξανδρουπόλεως. Ο Σεβασμιώτατος Αλεξανδρουπόλεως τον Μάρτιο του 2009 επρολόγισε τον Χαριστήριο Τόμο (ΚΗΡΥΓΜΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ) προς τιμήν του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου. Στον πρόλογό του λοιπόν ο Σεβ. Αλεξανδρουπόλεως είπε μερικές  αλήθειες για  τον γλυκούλη του πατερούλη και οι αλήθειες τον Σωτηράκη τον φρικάρουν και πόσες δεν έχουν γραφεί ακόμα δεν είναι όμως της παρούσης στιγμής……

Γράφει λοιπόν μεταξύ άλλων στον Πρόλογό του ο Αλεξανδρουπόλεως:

ΑΝΘΙΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Είμασταν όλοι μας θυμωμένοι, τότε, εναντίον του Χριστοδούλου. Εξαιτίας του αλαζονικού του ύφους και κυρίως των συνεργατών του πού έδειχναν ότι είχαν κυριεύσει τον κόσμο και θα άλλαζαν τά πάντα. Ό θυμός μας στράφηκε ενάντια και στον Γέροντα όταν τον είδαμε από τήν πρώτη ημέρα να τον επαινεί και στην συνέχεια νά τον υποστηρίζει. Ή αγανάκτησή μας αυξάνονταν όταν διαπιστώναμε ότι ο μεν Χριστόδουλος έδειχνε νά μήν χρειάζεται και νά μήν υπολογίζει αυτήν τήν βοήθειά του, ό δέ Γέροντας νά συνεχίζει νά τον στηρίζει χωρίς λόγο και μέ υπερβολή. Ή απογοήτευσή μας και ή απορία μας κορυφώθηκε όταν στά «Ελευθέρια» του 1999 προσκάλεσε τον Αρχιεπίσκοπο στήν Αλεξανδρούπολη. Ό Μητροπολίτης  Άνθιμος πίστευε στον Χριστόδουλο και στά χαρίσματά του. Έλεγε μόνο ότι λαθεύει στις εκτιμήσεις του επειδή είναι αλαζονικός και ότι χάνει τούς φίλους του όταν αντιλαμβάνονται ότι ειρωνεύεται εύκολα…..

Αυτά τζ-ούζουν Σωτηράκη ε; περαστικά!

Η αγάπη όμως του Σωτηράκη για τον άνθρωπο που τον έχει διδάξει ο μπαμπάς του τόσα χρόνια, βγαίνει όλη σε κάποιον γυφτοπόντικα όπως γράφει και με άλλα κοσμητικά επίθετα βέβαια όπου φιλοξενείται λέει στην Μονή Πεντέλης. Δεν έχει όμως το θάρρος αυτή η διμούτσουνη οχιά ο Τζούμας να αναφέρει το όνομά του, διότι φοβάται όχι μόνο τις αγωγές αλλά και το ξεφώνημα.

Γράφει ότι είναι απατεωνίσκος στις Η.Π.Α αλλά δεν προσκομίζει στοιχεία.

Γράφει ότι είναι φυγόδικος αλλά ουδείς τον συλλαμβάνει.

Δεν γράφει όμως αυτό το γλοιώδες σκουλήκι ο Τζούμας σε τι τον έχει ενοχλήσει, μήπως οι αλήθειες που έγραφε κατά το παρελθόν ως Δημοσιογράφος στα Περιοδικά «ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ» επίσης στο «ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ», όλη την αλήθεια περί της σκευωρίας Χριστοδούλου κατά του προσώπου του τότε Θηβών κ. Ιερωνύμου για τα οικονομικά της Εκκλησίας; 

Καλά θα κάνει ο Σωτηράκης να  μην τον παίρνει συχνά – πυκνά τον καφέ του, σε πολλά Μητροπολιτικά Μέγαρα, γιατί άμα τον παίρνει πολύ συχνά του πειράζει τα νεύρα και έχει καταντήσει πεοκρούστης. Όσον αφορά για την υποκρισία που γράφει άς το αφήσει είναι ο πρώτος διδάξας.

Κλείνοντας του λέμε να κάνει υποδείξεις στον εαυτό του και στους ομοίους του και μην ξεχάσει να γράψει στο καινούργιο του βιβλίο όλη την αλήθεια για τον ρόλο που είχε παίξει δίπλα στον Χριστόδουλο, ας βιαστεί όμως γιατί έρχεται φρέσκο βιβλίο από την Αμερική και τον έχει ζωγραφίσει μέσα με τα καλύτερα, γράφει για κάτι λεφτά που χαθήκανε στο δρόμο από το Μαϊάμι προς την Αρχιεπισκοπή και άλλα πολλά που δεν είναι της παρούσης στιγμής.

Άγραφα 12/11/2012
ΖΑΧΟΣ ΠΑΝΟΥΛΗΣ

Πηγή: Zougla.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου